ایده‌های ناب تبلیغاتی در طراحی کارت ویزیت‌های خلاقانه

تکنیکهای خلق آگهی های تبلیغاتی
November 27, 2014
پرورش ایده های خلاقانه و نوآورانه
November 27, 2014
Show all

ایده‌های ناب تبلیغاتی در طراحی کارت ویزیت‌های خلاقانه

شاید در گذشته‌های دور راه اندازی یک شغل یا فعالیتی تجاری کاری ساده‌تر بوده و تنها شامل ارائه خدمات یا خرید و فروش و جابجایی اجناس و کالاها می‌شد، اما اکنون دیر زمانی است که با افزایش محصولات و گسترش بازارهای تجاری و رقابتی که در پی آن حاصل شده، موفقیت شغلی و افزایش فروش یک محصول نیازمند تلاشی فراتر از معمول شده است، تلاشی که شما را به گزینه برتر مصرف کننده مبدل نماید.

 

اکنون تبلیغات در این عرصه حرف اصلی را زده و بسیاری از تجارت‌ها و مشاغل کوچک به یمن شیوه درست و برنامه ریزی شده در این زمینه به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا کرده‌اند. اما در ادامه و در مطلب پیش رو ما به سراغ یکی از اشکال ابتدایی تبلیغ یعنی «کارت ویزیت» آمده‌ایم که شاید در نگاه اول تنها نقش معرفی و ارائه راه‌های تماس با شما را بر عهده داشته باشد، اما به صورت غیر مستقیم در تبلیغ محصول یا خدمات شما تاثیر گذار خواهد بود.

البته یک کارت ویزیت خوب هم به تنهایی نمی‌تواند ضامن بقا و موفقیت زمینه شغلی شما باشد اما شک نداشته باشید که به اندازه خود تاثیر گذار و ثمر بخش خواهد بود. یک کارت خوب که حساب شده طراحی شده و عناصر بصری مناسب در جهت معرفی حرفه یا تجارت افراد را به خوبی به نمایش بگذارد قطعا در همان نگاه اول تاثیری هر چند اندک بر ذهن مخاطب بر جای گذاشته و دست کم خلاقیت طراح و سفارش دهنده را به رخ می‌کشد. بسیاری از ما شاید تنها از روی ادب یا ملاحظات شخصی بارها کارت ویزیت افراد مختلف را گرفته‌ایم ولی خیلی ساده یا آنها را دور انداخته و یا از یاد برده و به صندوق خاطرات سپردی. اما در بسیاری از موارد این کارت‌ها چه به صورت فیزیکی و چه به صورت ذهنی همراه ما باقی می‌مانند.

در ایران آن گونه که شایسته است به امر تبلیغات توجه نشده یا دست کم برای افزایش اثر بخشی آن را با شگردهای هنری و روانشناسی همراه نمی‌کنند. در مطلب پیش رو دنیای وب را در جستجوی نمونه‌های جالب توجه این ابزار تبلیغاتی زیر پا گذاشته‌ایم و گلچینی از کارت‌های جذاب را که خلاقانه طراحی و اجرا شده‌اند برای شما خوانندگان گرامی گردآوری نموده‌ایم. البته این روزها دنیای مجازی هم به عرصه‌ای مهم در امر تبلیغات بدل شده که می‌تواند نقشی موثر در موفقیت کار و کسب و تجارت‌های کوچک باشد، پس شاید باید این بار منتظر ایده‌های تبلیغاتی مدرن در این حوزه باشیم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *